Kan blogga nu!

Oj oj oj vad jag inte hatr kunnat sitta vid datan. Tre hela dagar senn.. Fan vilken datageek jag är. Ska berätta lite om helgen nu.

Fredag- Åkte till Becca. Var med alla hennes roliga kompisar och hade en skit kul kväll.

Lördag- Skulle åkt hem men jag och Becca bestämmde att vi skulle sova hos henne en natt till så jag åkte bara hem och hämtade sakner och åkte tillbaka. Var med alla hennes kompisar hela dagen och kvällen igen och hade skit kul. Superkul att träffa nytt folk.

Söndag- Åkte hem ganska tidigt och träffade Andrea. Vi spelade match med 92orna igen, skit kul. Nu sitter jag och njuter av min helgkväll innan en till skolvecka.

Bildlöstinlägg

Postat av: caroline

svar: men elin de e ju lösnaglar ;)

haha <3

2010-08-29 @ 21:20:05
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0