jagärdöd

Åh vad jag är trött, sådär trött så man bara vill gå och lägga sig, men kan elin gå och lägga sig ? NEJ för hon måste packa till i morgon. 10 i morgon åker jag och innebandyn till köping på träningsläger. Ska bli as najs.

Tänkte berätta lite om idag. Vaknade vid halv 12 av att Malin väckte mig. Vi åk frulle och sen följde hon med mig ut med Albin sålänge Andreas sov. Efter det åkte jag och Andrea in till ung en stund och träffade massa polare. Sen var det träning. As skönt att träna igen och träningen var jätte bra. Sen åkte jag hem och fixade mig och sen åkte jag och Andrea hem till Danielle. Kom hem nyss men nu måste jag verkligen packa så hinner inte skriva mer. Hörs om några dagar igen. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0