igår + idag

Igår hade vi hemstudiedag igen så jag Amanda och Linn pluggade. Sen när vi hade pluggat i ca 2 timmar åkte vi till stan. Köpte presenter till min pappa och en ny väska. Sen va jag och Linn ute och joggade, gick det bra? NEJ, fick fan håll efter halva och fick gå resten. På kvällen träffade jag Carro och vi kollade på min brorsas match. Träffade Viktor Seif Markus Aniss och Gurra. Örby vann mot stuvsta med 2-3. YES!
Idag har jag varit i skolan, första riktiga skoldagen. Känndes helt ok och jag jobbade bra! Nu är jag hos Andrea, vi ska in till stan snart. Ikväll ska vi kolla på aik-vertan. Eftersom vi tränar med aik vill vi lixom se hur dom spelar på match. Sen ikväll kommer min släckt, hörs då. 

 bildlöstinlägg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0