hemma igen

Nu har jag kommit hem igen och kan säga att jag är sjukt trött. Orkar inte blogga för jag ska sova snart men jag kan säga att vi hade det förjävla kul. Tränade ca 4 timmar om dagen och spelade säsongens första match mot köping. Vi vann med 6-1, kul kul. Sitter i min säng med massa träningsvärk och ska nörda fb en stund. Ni får massa bilder senare när jag fått dom av kf.

I morgon ska jag vara med Andrea på dagen och träning med AIK på kvällen. Nervös..




BTW! Vi var ju i köping och då kan jag nästan lova att många av er tänker på tv-pogrammet "en annan del av köping", och när vi va ute en kväll vi en parkering, gissa vem som kommer då? Mats från "en annan del av köping" kommer. Han stannar med sin bil och typ kollar på oss. Vi springer fram och frågar om vi får ta kort med han och det fick vi haha! Så senare på ni kortet på snyggingen och oss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0