båtutflyckt

Kul att allt jag skrev förstann precis!
Aja, idag i skolan hade vi utflyckt. Dagen började med att vi hade sovmorgon. Kloclan 9.30, om jag minns rätt, hade vi samling vid slussen. Åkte någon sightsing tur i ca en timme och sen var klara. Då gick jag och tjejerna och lunchade. Sen gick vi i stan en stund och sen åkte jag och Andrea hem. I stan köpte jag ett par trosor och en present till Andreas som fyller 17 på Måndag. När jag kom hem gick jag ut med Albin och sen skulle jag träffa Andrea igen, men då kunde inte hon längre.. Men nu ska jag i alla fall åka till Täby och sova hos Rebecca, superkul! Ska åka om en stund. Hörs ikväll från Beccas dator eller i morgon hemmifrån.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0