sorryborry?

Nu va det en stund senn jag blogga känner jag men det är bara för att jag inte har mycket tid till det o så, lägger min tid på lite viktigare saker, men ska försöka hinna med bloggen också. Ska blogga massa nu i alla fall.

Just nu är jag med Andrea. Vi kollar typ bara på tv och så. Idag va vi med Linn inne i stan, det va supermysigt. Köpte tre nya tröjor. Glömde min påse på vero moda! Så vi fick springa tillbaka och som tur va va den kvar. Sen va det brottom till träningen. Träningen ute på Liseberg va supernajs. Så jävla skönt att spea fotboll igen! Spelade match mot 97.orna på träningen, det va kul men vi losade tyvär, P I N S A M T...

bildbomp

Jag och Caroline förrförra tisdagen:

 

 

 



Oskarshamn:







sminkade min lillkusin, haha hon är bara 8 år

 
 



 

Fixat mitt rum en bit på vägen nu! Två bild från när vi målade:





Från helgen hos Amanda:

























Nu tror jag inte ni pallar kolla på mer bilder. P U S S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0