med malin

Idag vaknade jag och Andrea ca 10 av alarmet men somnade såklart om. Vaknade lite senare och då satt Andrea o bloggade ofc, ska också försöka blogga lite mer än bara på kvällarna. Sen drog Andrea ganska snabbt hem för hon skulle slinga håret o klippa sig och behövde fixa lite saker och så innan. Det blev fint men inte typ mycket skillnad. En timme senare gick jag och Caroline ut med hundarna, Albin och Florens asså. Det va jätte mysigt! Sen skyndade jag mig iväg till bussen och åkte till Malin. Vi åkte till heron och bowlade. Det va superkul bara att jag förlorade varje gång... Sen hände det också en lite pinsam sak.. Innan vi hade börjat bowla skulle man ju skriva in sina namn och allt det där vanliga, sen när jag skulle betala fanns det inget i plånboken. Glömde att jag hade shoppat dagen innan... upps. Men kunde låna av Malin som tur va. Men i alla fall, när jag öppnade plånboken fick jag panik när inget va där så jag drog iväg malin och bah " shit....". Sen när vi gick tillbaka när jag fick av Malin sa jag " jag skulle bara bajsa, brottom" vet inte varför jag sa det riktigt. Efter bowlingen käkade vi och sen åkte hem. Då skulle Malin träna så jag åkte hem. 5 gick bussen till min träning och efter den träningen träffade jag Malin igen typ klockan halv 9. Vi gick till vivo och hyrde en film också, träffade limpan och amp på vivo förresten, samanträffande!

filmen:


familje film och trevlig!

Förresten, JAG HATAR ÄLVSJÖ F95



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0