idag

Jag och Ada gick ju till andrea där hon och linn va. Vi lyssnade på hög musik och dansade ute på andrea's terass, och såklart tog massa bilder som ni får senare. Sen drog vi till Enskede ip och spelade fotboll. Men det blev inte så mycket spel eftersom det va massa småungar där och typ tog vår boll, det va kul fast också irreterande som fan. 3 stora killar också typ. Det va en liten kille som va från grekland som va skit söt med stora blåa ögon och när vi skulle gå frågade jag på driv om han hade någon snygg storebror han bah " aa han går i 7an" vi bah" yees" sen fick vi hans brorsas numer och så men sen såg vi på fb... att det inte va så lyckat. Mer om det behöver jag inte berätta. Sen vid 6 åkte vi hem och Andrea käka hos mig. Sen gick vi till vivo och köpte matsäck till i morron. Jag köpte kyckling sallad. I morron blir det bad, kul kul

Bad outfitt för i morron:



självklart inför hela 7.an


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0