idag och igår

Åh vad jag blir deplimerad av det här jävla vädret! I tisdags va det superfint och nu är det bajs väder. Fy fan!

Igår va det en författare i skolan, Douglas Foley heter han. Han har skrivit Habib och Shoo böckerna. Jag läser verkligen aldrig vanliga böcker så jag har inte läst någon av dom men dom verkar verkligen skit bra, sugen på att läsa dom faktiskt. Efter skolan va det bara träning, det va hämskt för det va ute och det snöade och blåste skit kallt. FY FAN .

Idag har jag bara varit i skolan, skit tråkigt. Klockan 5 åker jag till träningen, är hemma igen ca halv 9. Tråk dag och tråkvägen, FY FAN.

Men en rolig sak hände ju faktiskt i onsdags. Min älskling andrea fyllde fjortis 14 år. Grattis igen älskling och hoppas du hade en toppendag!

 
älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0