Idag

Idag efter skolan åkte jag Amanda och Linn rullskridskor. Carro va med men kunde inte åka rullskridskor för hon har ont i sin fot, så hon lånade min cykel. Jag skulle ut med alle också så han fick dra mig när jag åte, skit najs! När vi hade lämnat han fick Amanda också ont i sina fötter så då tog hon Linns cykel. Vi åkte runt lite sen åkte Amanda på träning och vi andra hem o åt.

Efter maten träffade jag Andrea. Vi åkte till gullmars och träffade två tjejer från vår skola, dom va jätte snälla. Vi gjorde typ inget speciellt. Kom hem igen vid 9 tiden och nu har jag precis ätit. Nu ska jag lägga mig o kolla tv en stund. PUSS


Älskar dig Linn

Postat av: linn

love you to biatch :) <3

2010-04-20 @ 21:14:56
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0