@höks

Idag på morgonen vaknade jag av att någon slickade på min hand, det va inte så najs direkt. Sen känner jag en hämsk lukt som flåsar mig i ansiktet, gissa vem? ALLEBALLE, hade glömt att han va hos mig. Jag väckte Ada och Linn och sen gick dom hem till Linn. Jag gick ut med albin och sen åkte jag och mamma till Farsta Centrum och kollade mina ögon hon "Synoptik" typ. Jag hade ett litet synfel men ska i alla fall få glasögon..."damdamdam". Lägger in en bild på det om ca 2 veckor, då får jag dom hemskickade. När jag kom hem åkte jag Linn och Ada till sydpolen ( badet ), det va skit kul där! Tiden gick jätte fort och klockan ca 4 åkte vi hem. Nu på kvällen va min familj bortbjudna till adas familj så jag är hos ada med albin, mamma o pappa nu. Hörs senare ikväll, då får ni massa kort. P U S S
Föresten, träffade en skitsnygg kille på badet, mmmm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0