Förlåt för dålig uppdatering

Först vill jag bara säga att jag är sjukt lycklig just nu!

I fredags va jag ju på grönan, det va inte alls så kul som jag trodde det skulle bara. Sjukt mycket folk och skit kalle. Så det va inge vidare. Lägger in lite kort från grönan när jag hittat min usb-kabel.

Idag var min viktigaste dag i mitt liv! Vaknade ca 9 och fixade mig och lite så. Sen åkte jag med Andrea till solna hallen. Spelade FINAL mot tullinge och VAN. Vi vann finalen och är bäst i stockholm. Jag är så otroligt lycklig. Skriver om hela matchen sen. Efter matchen åkte jag och mamma till nacka. Köpte lite till mitt rum och en tröja. Lägger in kort senare när jag letat efter usb-kabeln.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0