dåligbloggningidag

förlåt igen för dålig uppdatering, men det är bara för att jag aldrig för tid, FÖRLÅT mina få besökare. Men i alla fall, i morse när jag och Malin vaknade åkte hon hem ganska tidigt. Då gick jag ut med alle tillsammans med caroline och florens. Det va superkul! Efter det gick vi hem till carro och badade florens. Sen gick jag till linn och amanda va där, va med dom en stund sen åkte amanda hem. Då gick jag och linn hem till mig och gissa vad, då fick ajg ett sms från anne (alles matte), hon undrade om jag kunde passa albin över helgen. Skälvklart kunde jag det. Så just nu är han här hemma hos mig. I alla fall, ca klockan 8 kom tjejerna hem till mig och så hade vi filmkväll fram till nu typ. Nu är bara linn och ada kvar, dom ska sova över. andrea carro jennifer och amanda åkte hem. I morgon ska jag till optikern, BÖHÖ.

Bilder kommer snart P U S S

Postat av: Ibrahimleila

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-18 @ 13:54:07
URL: http://ibrahimleila.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0