åh -.-

tänkte lägga in massa bilder och så men det går inte att lägga i  kort från mig mobil nu. Kul? NEJ -.-

så det blir tyvär inte så kul inlägg, men i alla fall.

I helgen va jag i oskarshamn hos min släckt, det va bra där.pallar inte berätta om det vi gjorde där men det är inte så intressant i alla fall.
Idag har jag varit i stan med tjejorna minus andrea som tyvär va sjuk plus jannifer. Köpte en skorta/kofta/tröja, vet inte riktigt, men i alla fall, Det va sit mysigt och skit kul att träffa alla igen, va ett tag sen nu!

Just nu sitter jag och kollar south park, det har blivit en vana nu, haha.

Förlåt för dålig uppdatering, men det berorpå att jag jag inte har varit hemma och sen sov jag hos amanda måndag till tisdag. Jennifer som också där då. Det var mysigt.

Ska stänga av min fittdata nu som är så jävla seg så vi hörs i morron. P U S S



Den glädjen är obeskrivlig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0